Bestuur: Even voorstellen

Patricia Boot is bestuurslid van de BSPD.

Zij is sinds maart 2018 toegetreden tot het bestuur en heeft de functie van penningmeester van Ton Melis overgenomen.

In 2014 heeft zij haar opleiding met succes afgerond en met haar scriptie over de managementrapportage de Nationale SPD Scriptieprijs gewonnen.

Zij heeft ruim 10 jaar ervaring binnen het financiële en fiscale vakgebied. Tegenwoordig werkt zij als controller bij een grote gecertificeerde dienstverlener in de Duin- en Bollenstreek. Door alle ontwikkelingen, zowel in wetgeving als in de technologie, binnen ons vakgebied is het van belang om de kennis up to date te houden. Alleen zo kan je van meerwaarde blijven voor je werkgever/opdrachtgever.

Ferry Boot is voorzitter van de BSPD.

Hij is al ruim 30 jaar werkzaam op een accountantskantoor in de samenstelpraktijk. Voor dit kantoor is hij office manager / cliëntbegeleider. Hierdoor komt hij bij heel veel kleine en middelgrote ondernemingen waardoor hij een brede kijk heeft op de automatisering van de diverse administraties. Door het werken voor veel verschillende kleine en middelgrote klanten heeft hij ook veel fiscale kennis opgedaan. Vanuit deze kennis kan hij zijn cliënten goed adviseren op het administratieve en fiscale terrein. Iets waarvan de basis gelegd is bij de SPD opleiding. Het is belangrijk om deze kennis op peil te houden. Een belangrijke reden voor hem om zich voor de vereniging te willen inzetten.

Chris Buijsen is secretaris van de BSPD.

Hij is circa 20 jaar werkzaam binnen het domein finance & control en is gestart in de samenstelpraktijk. Als interim professional verzorgt hij opdrachten bij zowel onderwijs- en zorginstellingen als profitorganisaties. Om een volwaardig SPD-er te worden en te blijven is jezelf continue blijven ontwikkelen en kennis up to date te houden een must have. Voor mij belangrijke redenen om me als vrijwilliger in te zetten voor de BSPD.

Ton Melis is bestuurslid van de BSPD.

Hij heeft een eigen administratiekantoor en werkt voornamelijk voor kleine bedrijven. Hij meent: “Mede door de toenemende automatisering krijgen administrateurs een andere rol, die dichter tegen de business aan ligt. Een rol die meer vraagt van hun strategisch inzicht en adviesvaardigheden. Wij spannen ons in om de rugzak van administrateurs te vullen met de juiste kennis en vaardigheden.”