Bestuur: Even voorstellen

Patricia Boot is bestuurslid van de BSPD.

Ferry Boot is voorzitter van de BSPD.

Hij is al ruim 30 jaar werkzaam op een accountantskantoor in de samenstelpraktijk. Voor dit kantoor is hij office manager / cliëntbegeleider. Hierdoor komt hij bij heel veel kleine en middelgrote ondernemingen waardoor hij een brede kijk heeft op de automatisering van de diverse administraties. Door het werken voor veel verschillende kleine en middelgrote klanten heeft hij ook veel fiscale kennis opgedaan. Vanuit deze kennis kan hij zijn cliënten goed adviseren op het administratieve en fiscale terrein. Iets waarvan de basis gelegd is bij de SPD opleiding. Het is belangrijk om deze kennis op peil te houden. Een belangrijke reden voor hem om zich voor de vereniging te willen inzetten.

Chris Buijsen is secretaris van de BSPD.

Ton Melis is bestuurslid van de BSPD.

Hij heeft een eigen administratiekantoor en werkt voornamelijk voor kleine bedrijven. Hij meent: “Mede door de toenemende automatisering krijgen administrateurs een andere rol, die dichter tegen de business aan ligt. Een rol die meer vraagt van hun strategisch inzicht en adviesvaardigheden. Wij spannen ons in om de rugzak van administrateurs te vullen met de juiste kennis en vaardigheden.”